bugün

saw07 varsa bende varım.. p90 varken hiçbiriniz vuramazsınız bence...
pc yok bende. bisikletlen geliyorum.
Olur yapariz stream de veririz ama go oynasak daha iyi olur.
(bkz: ulucs whatsapp grubu)
© copyright 2005 - 2026