bugün

Pes 2011 in tek güzel yanı die tomorrowu soundtrack inde barındırmasıdır. bak yine sinir oldum.
pes 2011 deki die tomorrow şarkısıyla tanınmışlardır. bakıldığı kadarıyla diğer şarkıları da fena değil.
die tomorrow şarkıları ile gönlümü feth etmişlerdir. ayrıca pes 2011 ide güzel hale getirmişlerdir..
bir japon metal grubu. die tomorrow şarkılarıyla iddialı olduklarını gösteriyorlar. beğenmedim değil.

https://www.youtube.com/watch?v=syWstiIGiPo&feature=player_embedded
© copyright 2005 - 2026