bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- küfreden kız iticiliği6
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- wine me dine me2
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ilgi3
- bugün de meme atan olmaması13
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- birader beyler biraderdirler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- rabbin para vermesi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- göbek adınız2
- 65 şut çekip gol atamamak5
nam-ı diğer madras şehridir. nedense ismini değiştirmişlerdir; madras ismi daha iyiydi. bugünlerde yolsuzluklars karşı açlık grevleriyle gündemdedir.
ismi değişen bir şehir daha vaRDIR; BOMBAY MUMBAi OLMUŞTUR.
ismi değişen bir şehir daha vaRDIR; BOMBAY MUMBAi OLMUŞTUR.
denizle ic ice bir kenttir. sari sari (bkz: riksha)lar her yerde fildir fildir dönerler. ulasim icin en komforlu aractir kanimca. uzun boyluysaniz biraz zahmetli olabilir ama nispeten baska toplu tasima araclarindan daha iyidir.
insanlarinin boyu inanilmaz derecede kisadir. türkler kisa boyludurlar ama chennai milletinin yaninda türkler bile dev gibi kalirlar.ten renkleri ekseriyetle neredeyse zenciler kadar koyudur. gülünce dislerinin beyazina hayret edersiniz. avrupada onca özel dis bakimi ürünlerine ragmen asla öyle bir beyazlik yakalayamazsiniz cünkü.
eger 190'lik erkekseniz size cok garip bakislarla bakarlar. kasiniz gözünüz onlara benzedigi halde teniniz beyazsa, size yari tanri gibi davranirlar. tavsiyem gidince yerel kiyafetlere bürünün. gerci onca sicaga ragmen gariptir ki, cok fazla bronzlasmiyorsunuz ancak kasinizin gözünüzün kara olmasinin avantajini yasiyorsunuz. kimse yadirgamiyor sizi. hatta yerel dilde sizinle konusmaya calistiklari bile oluyor. hos bir durum.
sokakta lepra hastasi insanlari görebilirsiniz. gideceklere tavsiyem, bir dizi asi yaptirmalaridir. nereye giderseniz gidin, geceleri pireler ananizi aglatacaklardir. odanizda kertenkelelerle müserref olursaniz, korkmayin bir sey yapmazlar hatta mutlaka akilli birisi o kertenkeleye isim bile koymustur ve evcil hayvan muamalesi görmektedir.
yani yaninizdaki hatununuza tembihleyin her ota bota ciglik atmasin.
chennai yemekleri iyidir hostur, gayet lezzetlidir ancak aci sevmiyorsaniz dikkat. yemek sonrasi (bkz: lime juice) iciniz. ömrünüzde ictiginiz iceceginiz en güzel sey olacaktir. ha birde yemeklerde bicak catal hatta tabak beklemeyiniz. bunlari nadiren görürsünüz. tabak yerine muz yapragi üzerinde yiyecekler servis edilir. bicak catal yerine de elinizle yersiniz. ona da dikkat sag elle yiyiniz. yok yapamam diyorsaniz otantik yerleri tercih etmeyin, zenginlerin yemek yedigi daha "avrupai" mekanlar var, da geregi yok. madem onca yolu kat etmissiniz, yerliler gibi yemek yiyin de tatilin tadi ciksin. derken konuyu suya getirelim. bana kalirsa chennai'in suyu acayip kokmakta. icmeniz tavsiye edilmez. dislerinizi fircalamak icin bile sise suyu alin. ihtimal ihtimali daha dogrudur. ellerinizi de sise susuyla yikayin. sonucta yemekler elle yenildigi icin kanatimce bu daha dogrudur.
müslümanlarin yasadigi semtlerde dükkanlara dikkatlice bakin. vitrinlerde burka bile görebilirsiniz amma velakin hic burkali kadina rastlamazsiniz. kadinsaniz askili kollu gezmeyiniz, tepki kötü olabilir. erkeklere de el vermeye kalkmayiniz, eliniz havada kalir. zaten erkek kismiyla cok hasir nesir olmayin. insanlar son derece muhafazakar ve karsi cinsle münasebet cok da normal bir sey degil.erkekseniz yerli kadinlara cok fazla ilgi göstermeyin. popodaki semsiye gibi patlayabilir.
balayi icin hos yerdir. gidin görün.
editbüdüt: ne nerene batti sevgili userim? kiskanma ne olur, calis sen de gidersin.
insanlarinin boyu inanilmaz derecede kisadir. türkler kisa boyludurlar ama chennai milletinin yaninda türkler bile dev gibi kalirlar.ten renkleri ekseriyetle neredeyse zenciler kadar koyudur. gülünce dislerinin beyazina hayret edersiniz. avrupada onca özel dis bakimi ürünlerine ragmen asla öyle bir beyazlik yakalayamazsiniz cünkü.
eger 190'lik erkekseniz size cok garip bakislarla bakarlar. kasiniz gözünüz onlara benzedigi halde teniniz beyazsa, size yari tanri gibi davranirlar. tavsiyem gidince yerel kiyafetlere bürünün. gerci onca sicaga ragmen gariptir ki, cok fazla bronzlasmiyorsunuz ancak kasinizin gözünüzün kara olmasinin avantajini yasiyorsunuz. kimse yadirgamiyor sizi. hatta yerel dilde sizinle konusmaya calistiklari bile oluyor. hos bir durum.
sokakta lepra hastasi insanlari görebilirsiniz. gideceklere tavsiyem, bir dizi asi yaptirmalaridir. nereye giderseniz gidin, geceleri pireler ananizi aglatacaklardir. odanizda kertenkelelerle müserref olursaniz, korkmayin bir sey yapmazlar hatta mutlaka akilli birisi o kertenkeleye isim bile koymustur ve evcil hayvan muamalesi görmektedir.
yani yaninizdaki hatununuza tembihleyin her ota bota ciglik atmasin.
chennai yemekleri iyidir hostur, gayet lezzetlidir ancak aci sevmiyorsaniz dikkat. yemek sonrasi (bkz: lime juice) iciniz. ömrünüzde ictiginiz iceceginiz en güzel sey olacaktir. ha birde yemeklerde bicak catal hatta tabak beklemeyiniz. bunlari nadiren görürsünüz. tabak yerine muz yapragi üzerinde yiyecekler servis edilir. bicak catal yerine de elinizle yersiniz. ona da dikkat sag elle yiyiniz. yok yapamam diyorsaniz otantik yerleri tercih etmeyin, zenginlerin yemek yedigi daha "avrupai" mekanlar var, da geregi yok. madem onca yolu kat etmissiniz, yerliler gibi yemek yiyin de tatilin tadi ciksin. derken konuyu suya getirelim. bana kalirsa chennai'in suyu acayip kokmakta. icmeniz tavsiye edilmez. dislerinizi fircalamak icin bile sise suyu alin. ihtimal ihtimali daha dogrudur. ellerinizi de sise susuyla yikayin. sonucta yemekler elle yenildigi icin kanatimce bu daha dogrudur.
müslümanlarin yasadigi semtlerde dükkanlara dikkatlice bakin. vitrinlerde burka bile görebilirsiniz amma velakin hic burkali kadina rastlamazsiniz. kadinsaniz askili kollu gezmeyiniz, tepki kötü olabilir. erkeklere de el vermeye kalkmayiniz, eliniz havada kalir. zaten erkek kismiyla cok hasir nesir olmayin. insanlar son derece muhafazakar ve karsi cinsle münasebet cok da normal bir sey degil.erkekseniz yerli kadinlara cok fazla ilgi göstermeyin. popodaki semsiye gibi patlayabilir.
balayi icin hos yerdir. gidin görün.
editbüdüt: ne nerene batti sevgili userim? kiskanma ne olur, calis sen de gidersin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar