bugün

olay bundan ibarettir. cam ile bi alakası yok. 90'lı yıllarda olsa, çok güzel kandırırlardı milleti ama bu devirde yemezler be anam.

görsel
Pet şişe içerisine özel makinalarla silisyum oksit püskürtülerek ısıtılan ve böylece iç yüzeyi camsı hale gelen hede. Şişe içerisinde 1 mikron kalınlığında cam olduğu için cam hissedilmez.
http://blog.gurmik.co/post/93591259767/campet
son 100 yılın en gereksiz icadı, e dallama madem petin içine 0.0000000000000001 mm kalınlığında cam koyuyosun bi zikim değiştirmiyor, sen bunu neden cam pet diye satıyon millete gavat oğlu gavat?
Neresi cam bunun diye yarım saat incelemisligim vardır. Bulamadım sözlük.
Bu nasıl cam lan denilip sasirilinasi.
© copyright 2005 - 2026