bugün

pek sevemedim subzero'yu. burn'ü acilen alternatif olarak 'burn scorpion' üretmeye davet ediyorum.
Fişekleyen içiceklerden sevdiğimdir tavsiye ederim.
(bkz: redbull goro)
© copyright 2005 - 2026