bugün

avatar(the last airbender) animasyonlarında beni eğlendirmeyi başarabilen zoka'nın şahane tepkilerinden birisidir. kendi hayatıma taşıması da acayip zevklidir hele ki mevzuyu bilen birisine yapmak acayip eğlenceli..

(kız arkadaşından ayrı dertli bir arkadaş(x), ben(y))

x- (elinde bira, bir yanda külünü uzamaya bıraktığı sigarası ile üzgün bir halde) o bana gelecek, eminim, bak görürsün! .... ..... seviyorum mına koyimm, bak görürsün hatasını anlayacak ve dönecek, sonra onu siktir edecem! benden af dileyecek..
y- (filtre kahve, tütün ve dertten ölmeye karşı bir tavırla) lan siktir et, obsesif olum o kız, sabahtan beri anlatıyon da anlatıyon da ne anlatıyon mk.. (ince bir ses tonuyla girerek) bla bla something bla bla..
y, mal gibi bir suratla konuşmaya devam edemez bir halde kalmıştır, yeni konu açmak üzere 'yeniden başlatılma'yı bekler...

http://spb.fotolog.com/ph...0_avatar/1206982780_f.jpg
© copyright 2005 - 2026