Bu sene 10.su itüde düzenlenen gerçek anlamda fşyasko yaşatan etkinliktir. Bir önceki sene kocaelide olabildiğine profesyonelce gerçekleştirilen etkinliğin ardından bu seneki etkinlik tamamen saçmalık oldui sunum yapan elemanlar ya işin hikaye kısmındaydılar ya da reklamlara girdiler. Sonuç olarak itü gibi bir üniversite bilg. Müh.lerine ayıp etmiş oldu.
biraz önce baktığım ve 1 ay önce bittiğini öğrenerek nasıl bir şaşkınlığa kapıldığımı anlayamadım bilgisayar mühendisiliği öğrencileri kongresi.

ulan geçen sene her okula afiş vs yollandı, bu sene ne afiş ne bilgi. kocaeli'nden sonra nasıl bir fiyaskodur bu.

hay ben sizin.
© copyright 2005 - 2026