bugün

Tam bir uyuzdur kendisi. 723 tane huyu vardır.

Özünde mözünde iyi falan değildir. Bildiğin iyidir ama kendi ahmaklığından çıkmama gibi bir inadı vardır herifin.

Neyse efendim. Olgun tarafı ve içinde öldüremediği vicdanı yıllarca dost kalmama sebeptir ve umarım ki sebep olmaya da devam edecektir.

Not : ağzını yüzünü dağıtmak istiyorken nasıl bunları yazıyorum! Tanışırsanız anlarsınız dostu .
Sözü geçen entrysi ile, güldürüp düşündürtmüştür.

(bkz: başbakanın hayır diyenler terörist değildir demesi/#36085784)
Hoş gelmiş 11. Nesil yazar. inşallah vajinası vardır.

Beybi!
© copyright 2005 - 2026