isviçreli bilim adamlarının dahi açıklayamayacağı beyin. loblardaki sıkıntı bıyıklara nüksetmişse durum vahim.
darwinin teorisine inanmamakla beraber badem beyin denen topluluğun insanımsı ile insan arasında bir geçiş formu olduğunu söylemek insan olduğunu söylemekten daha mantıklı gelir kulağa.
© copyright 2005 - 2026