ekvador'un bağrından kopup gelmiş, halk müziği yapan bir grup. enfes bir müzikleri varmış bunların, inkalı sanırım bunlar. tik-ramuy diye bir albümleri var, son zamanlarda dinlediğim en güzel müzik. klasik ve kendilerine has enstrümanları harmanlamışlar. kızılderili tipi var adamlarda, iki saat önce taksimde alman kitabevinin önünde çalıyorlardı, cd'lerini aldım. parasız kalmışlar. bu kadar kaliteli müzik yapan insanların çulsuz olmaları içime sinmiyor.
© copyright 2005 - 2026