bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- yalaka2
- insan olmaya ceyrek kala2
- rakı sevmemek6
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bioloji2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- cevcet2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya24
- hesabı gizliye almak3
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- yagmurcu3
- kaşar5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- osurdum3
- true'nun çaylak olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- pkk lı doktorlar2
yıl olmuş 2016 atanmak deyu başlık yok. nasıl yani.
e niye olsun ki, insanlar atanamıyor ki bir heves gelip buralara başlık açsınlar...
gerçi bu mantıkla adalet başlığının da olmaması gerekirdi ya.
oha 3 cümleyle ne mesajlar verdim be!
bu enerjiyi kpss'ye harcasaydım atanırdırm işte!
hah işte atanmak nedir efenim.
bir göreve başlamak denilebilir mi?
birçok kişinin girdiği sınavdan en yetkinlerinin seçilerek göreve başlatılması.
en yetkin kişiler herkesin kafasında farklı canlanabilir ona bir şey yapamayaceğiz tabi.
umarım herkes bu sene atanır, yaşasın!
e niye olsun ki, insanlar atanamıyor ki bir heves gelip buralara başlık açsınlar...
gerçi bu mantıkla adalet başlığının da olmaması gerekirdi ya.
oha 3 cümleyle ne mesajlar verdim be!
bu enerjiyi kpss'ye harcasaydım atanırdırm işte!
hah işte atanmak nedir efenim.
bir göreve başlamak denilebilir mi?
birçok kişinin girdiği sınavdan en yetkinlerinin seçilerek göreve başlatılması.
en yetkin kişiler herkesin kafasında farklı canlanabilir ona bir şey yapamayaceğiz tabi.
umarım herkes bu sene atanır, yaşasın!
ilkinde atanmak iyidir, güzeldir. psikolojiyi boz..., pardon sikmez.
hayali cihan değer...
ilk önce puana bakılır ardından mülakat. uzun süredir atanamayan da puandan kaybettiği için atanamamıştır.( ya da kontenjan olmadığı için).
Önceliğin yüksek puan alanda değil yukarıda amcası/dayısı bulunanda olduğu uygulamadır.
personel alımları birkaç şekilde oluyor.
birincisi merkezi atama: kpss puanı ile yapılır. torpil yoktur. tercih yaparsınız ve yüksek puandan düşük puana göre sıralanırsınız. puanı yüksek olan gider. başka şart yoktur.
ikincisi açıktan alım: kurumlar kendi bünyesinde ilana çıkarlar. alınacak kişi sayısının 3 katı, 5 katı vs. fazlası çağırılır. yerine göre sözlü ve yazılı mülakat yapılır. mesleki ve vatandaşlık bilgileri sorulur. herkes tarafından torpil olduğu düşünülmektedir. çünkü puanlama sistemi buna elverişlidir. bunda da kpss puanının olması gerekir.
üçüncüsü bazı kit atamaları: buralar belediyeler, il özel idareleri gibi yerlerdir. bazı meslek grupları için ilan verilmeye gerek duyulmaz. muhtemelen kanunda ilan verilmesi zorunludur ama personel alınacağını bazen başkanın yeğeninden başkası bilmez. kpss puanı şartı aranmaz.
birincisi merkezi atama: kpss puanı ile yapılır. torpil yoktur. tercih yaparsınız ve yüksek puandan düşük puana göre sıralanırsınız. puanı yüksek olan gider. başka şart yoktur.
ikincisi açıktan alım: kurumlar kendi bünyesinde ilana çıkarlar. alınacak kişi sayısının 3 katı, 5 katı vs. fazlası çağırılır. yerine göre sözlü ve yazılı mülakat yapılır. mesleki ve vatandaşlık bilgileri sorulur. herkes tarafından torpil olduğu düşünülmektedir. çünkü puanlama sistemi buna elverişlidir. bunda da kpss puanının olması gerekir.
üçüncüsü bazı kit atamaları: buralar belediyeler, il özel idareleri gibi yerlerdir. bazı meslek grupları için ilan verilmeye gerek duyulmaz. muhtemelen kanunda ilan verilmesi zorunludur ama personel alınacağını bazen başkanın yeğeninden başkası bilmez. kpss puanı şartı aranmaz.
Okuduğum bölümden nasip olur umarım.
Sırf bunun için neleri erteliyorum bilseniz.
Yas oldu 30 aq.
Sırf bunun için neleri erteliyorum bilseniz.
Yas oldu 30 aq.
hem bir dünya üniversitede bir dünya bölüm aç...
çocuklar okusun bitirsin... diplomasını alsın.
sonra atanamama konusunda haklı olarak şikayet ettiklerinde...
"biz mi dedik gidin o bölümlerde okuyun diye?" utanmadan cevap ver.
ulan ihtiyaç o kadar ise... o zaman kontenjanları azalat da kim ne bok yiyeceğini bilsin bitirince. ihtiyacın sayısına indir kontenjanları.
ne devlet boş yere kaynak harcasın, ne aileler boş yere okul parası, ne de okuyan çocuklar boş yere hayatını.
çocuklar okusun bitirsin... diplomasını alsın.
sonra atanamama konusunda haklı olarak şikayet ettiklerinde...
"biz mi dedik gidin o bölümlerde okuyun diye?" utanmadan cevap ver.
ulan ihtiyaç o kadar ise... o zaman kontenjanları azalat da kim ne bok yiyeceğini bilsin bitirince. ihtiyacın sayısına indir kontenjanları.
ne devlet boş yere kaynak harcasın, ne aileler boş yere okul parası, ne de okuyan çocuklar boş yere hayatını.
şimdiden hayırlı olsun diyelim.
çok sevindik. hayırlı uğurlu olsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar