kızların ergenlik döneminde giydiği, anne ile tartışmalara sebeb olan badidir. bu dönemde kızlar arkadaşlarını giysilerini giymekten ayrı bir zevk alırlar. ama anne bunu anlamaz. bütün suç badidedir. çünkü arkadaşındır ve çok güzeldir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026