bugün

(bkz: Ömrü kelebek kadardı)
on birinci nesil silik. inşallah son yazdığım özel mesajı okuduktan sonra silik olmuşsundur. manas destanı gibi mesaj yazmıştım lan.
uludağ'ı inci sanan liseli yazar. iki güne kalmaz çaylak olur.
reçete olarak formatisjinin yazdığım yazar. fitil olarak alırsa iyi olur.
Hoş gelmiş yazar. inşallah akp lidir. Belki biraz format da öğrenir.
Bütün Entry leri sözlük formatı na aykırı iken hala nasıl yazar olduğunu düşündüğüm yazar.

(bkz: sorunlu ailede büyümenin avantajları)
(bkz: Sözlük formatını sikmek)
biraz sözlük formatı çalışması gereken yazar.
Sonuna bir de "e" eklerse, nickine anlam kazandırabilecek yani bir yazar. Taytszkral'ın deyimi ile " hoplata hoplata koştursun". Hoşgeldin.
© copyright 2005 - 2026