bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- misafir ağırlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- hoşgeldin pazartesi7
- clydeless bonnie3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- mısır4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- yeni zelanda3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- başkan3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 2026 dünya kupası16
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
Bodrum ve istanbul’da iki şubesi bulunan, Karaca tarafından 2 inci almış bir restoran.
Oldukça pahalı, ilginç sunumları ile dikkat çekiyor. Anadolu mutfağının güzel yemeklerini farklı sunumlarla ön plana çıkartıyor.
Şu bizim, 3 metre tabakta 3 cm yemek, kenara iki sos ve fiyatın 100 tl artması olayının aynısı geçerli.
Bakalım değecek mi...
Maçka’da bulunan restoranın servise başlama saati 19:00.
internet sitesi ve zomato linki:
http://zoma.to/r/5926994
http://www.alancha.com
Yakın zamanda gideceğim bir mekan, sizlere ayrıntılı bilgi paylaşımı yapacağım.
Oldukça pahalı, ilginç sunumları ile dikkat çekiyor. Anadolu mutfağının güzel yemeklerini farklı sunumlarla ön plana çıkartıyor.
Şu bizim, 3 metre tabakta 3 cm yemek, kenara iki sos ve fiyatın 100 tl artması olayının aynısı geçerli.
Bakalım değecek mi...
Maçka’da bulunan restoranın servise başlama saati 19:00.
internet sitesi ve zomato linki:
http://zoma.to/r/5926994
http://www.alancha.com
Yakın zamanda gideceğim bir mekan, sizlere ayrıntılı bilgi paylaşımı yapacağım.
Maçkadaki şubesini anlatmaya başlıyorum, resim de ekleyeceğim:
3 katlı bir restoran.
En alt katı mutfak ve yeni tatların geliştirildiği, 4 ayda 1 menünün değiştiğini göz önüne alırsak bir laboratuvar adeta.
Giriş katı ufak bir sahneyi ve bir de barı barındıran, restoran. Üst kat ise sadece erkeklerin üye olabildiği bir viski tadım kulübü.
Biz hep giriş kattaydık tabii.
Perşembe cuma ve cumartesi müzik günleriymiş, pazar günü kapalı burası.
Müzikli günlerde fix menü uygulanıyor ve kişi başı fiyat 300 tl. Sınırsız yerli içki var.
Biz tadım menüsü aldığımız için ondan bahsedicem.
Tadım menüsünün de fiyatı kişi başı 200 tl ve ne içerseniz onu ödüyorsunuz.
Bizim hesap 465 tl geldi. 1 bardak kolanın fiyatı 15 tl, 2 adet 1.5 lt su 8 tl, servis ücreti (%10 olarak yazmışlar) 42 tl ve 400 tl iki adet tadım menüsü.
Rezervasyon yaptırmadan gidemiyorsunuz tabii ki, çok fazla masa olmadığı için çabuk doluyor mekan.
35 kişi civarı kişi kapasitesi var, bar hariç.
Gelelim tadım menüsüne:
Şov muazzam, servis muazzam.
Gerçekten çok ilgili herkes.
ilk tabakta en altta enginar püresi ve havuç püresi üzerinde iki ufak börek var.
Önünüzde 3000 yıllık taş üzerinde haşhaş dövüp böreğinizin üzerine koyuyorlar.
Karidesli içli köfte benim heyecanla beklediğim tattı ama pek beklediğim gibi değildi.
Kurutulmuş vişneli, kurutulmuş maydanozlu ve sucuklu muhlama kesinlikşe çok güzeldi.
Ekşi mayalı ekmek de hayli güzeldi.
Boşnak eti, üzerine antep fıstık ezmesi ve keçi peyniri ile gerçekten baya iyiydi.
Defne dalında kuzu eti de sunum açısından göz doldurdu.
Küflü peynirden midir, keçili bi şeylerden midir bilemedim bana biraz ağır geldi.
Yine önünüzde etli çiğ köftenin etini yoğurup bulgurlu karışıma ekleniyor ve elinizle göbek yapraklarından yiyorsunuz.
Tatlı ise gözlerimizi doyurdu ve damağımızı şenlendirip 2.5 saatlik sunum sonrasında güzel bir bitiş yaptık.
Sumak sorbeyi pek beğenemedim ama mermer üzerinde türkiye haritalı tatlı yemek çok keyifliydi.
Büyük tabaktaki, en altta tavuk göğsü üzerinde iki çeşit sorbe ve köpük süte tavuk parçaları eklenmiş kıtırdan oluşuyor.
Doyduk da...
Parayı hak ediyor, canlı müzik de çok keyifliydi.
Paranıza kıyacaksanız böyle tatlar ve sunumlar için kıyın derim.
görsel
görsel
görsel
3 katlı bir restoran.
En alt katı mutfak ve yeni tatların geliştirildiği, 4 ayda 1 menünün değiştiğini göz önüne alırsak bir laboratuvar adeta.
Giriş katı ufak bir sahneyi ve bir de barı barındıran, restoran. Üst kat ise sadece erkeklerin üye olabildiği bir viski tadım kulübü.
Biz hep giriş kattaydık tabii.
Perşembe cuma ve cumartesi müzik günleriymiş, pazar günü kapalı burası.
Müzikli günlerde fix menü uygulanıyor ve kişi başı fiyat 300 tl. Sınırsız yerli içki var.
Biz tadım menüsü aldığımız için ondan bahsedicem.
Tadım menüsünün de fiyatı kişi başı 200 tl ve ne içerseniz onu ödüyorsunuz.
Bizim hesap 465 tl geldi. 1 bardak kolanın fiyatı 15 tl, 2 adet 1.5 lt su 8 tl, servis ücreti (%10 olarak yazmışlar) 42 tl ve 400 tl iki adet tadım menüsü.
Rezervasyon yaptırmadan gidemiyorsunuz tabii ki, çok fazla masa olmadığı için çabuk doluyor mekan.
35 kişi civarı kişi kapasitesi var, bar hariç.
Gelelim tadım menüsüne:
Şov muazzam, servis muazzam.
Gerçekten çok ilgili herkes.
ilk tabakta en altta enginar püresi ve havuç püresi üzerinde iki ufak börek var.
Önünüzde 3000 yıllık taş üzerinde haşhaş dövüp böreğinizin üzerine koyuyorlar.
Karidesli içli köfte benim heyecanla beklediğim tattı ama pek beklediğim gibi değildi.
Kurutulmuş vişneli, kurutulmuş maydanozlu ve sucuklu muhlama kesinlikşe çok güzeldi.
Ekşi mayalı ekmek de hayli güzeldi.
Boşnak eti, üzerine antep fıstık ezmesi ve keçi peyniri ile gerçekten baya iyiydi.
Defne dalında kuzu eti de sunum açısından göz doldurdu.
Küflü peynirden midir, keçili bi şeylerden midir bilemedim bana biraz ağır geldi.
Yine önünüzde etli çiğ köftenin etini yoğurup bulgurlu karışıma ekleniyor ve elinizle göbek yapraklarından yiyorsunuz.
Tatlı ise gözlerimizi doyurdu ve damağımızı şenlendirip 2.5 saatlik sunum sonrasında güzel bir bitiş yaptık.
Sumak sorbeyi pek beğenemedim ama mermer üzerinde türkiye haritalı tatlı yemek çok keyifliydi.
Büyük tabaktaki, en altta tavuk göğsü üzerinde iki çeşit sorbe ve köpük süte tavuk parçaları eklenmiş kıtırdan oluşuyor.
Doyduk da...
Parayı hak ediyor, canlı müzik de çok keyifliydi.
Paranıza kıyacaksanız böyle tatlar ve sunumlar için kıyın derim.
görsel
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar