bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- devşirmelik makamı13
- 0 0 75
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- su içmekten göbeğin çıkması2
- lionel messi11
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- frenkler2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- yaz aşkı bulamamak2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
didime bağlı bir belde ama didimden çoooook daha güzel ve sakin bir tatil beldesi. didimin ipini sapını koparan gelmiş yapısına inat kalliteli yabancı turistlerin ve yerli 50 yaş üzeri yazlıkçıların tatilini geçirmeyi tercih ettikleri bir yer.her geçen gün yeni yapılan siteler yüzünden ormanlarını yitirsede eşsiz bir koy. tatilden anlaşılan kafa dinlemekse akbükten daha uygun bir yer olamaz.
hakan sukurun yeni bir villa satın aldığı yer.
didm'den 20 km uzaklıkta bulunan, genelde sessiz sakin olmasından dolayı emeklilerin tercih ettiği fakat giderek kalabalıklaşan yazlık mekan. var olan eğlence yerlerinin ( sümer, emsan, sahte cennet) az olmasından dolayı genç bireylerin akşamları didim'e kaymasına sebebiyet vermektedir. akbük'ü genellikle denizli ve ankaralıların tercih etmesi tarafımdan bir muammadır. son zamanlarda ingilizlerin de dikkatini çekmiş olacak ki koca bir dağı satın alıp bir sürü bir sürü ev yaptılar. dalgakıran'ı gençler arasında pek meşhurdur. he bir de akbük hastalığı vardır ki çok fenadır. genellikle ilk kez gidenler bu hastalığa yakalınır. birkaç gün boyunca o sıcakta ateşlenilip tir tir titrenir.
ören gökova arasında doğa harikası koy.*
tepedeki köy yolundan saatlerce baksanız doyamayacağınız belde...
didim (eskiden yenihisar'dı) ilçe olmadan önce milas'a bağlı olan belde.
nerdeyse yarısının van kökenli bir aileye ait olduğu belde. muhafazakar kesimin meşhur oteli caprice de burdadır. caprice'ten sonraki en gelişmiş otel holiday resort'tur. sümer pansiyon, mavi akbük gibi pansiyon seçenekleri de mevcuttur. alışveriş için japon pazarı'ndan ve bir-iki marketten başka fazla seçenek yoktur. ayrıca yılmaz güney'in türkiye'de bulunduğu son yerdir, zira yurtdışına akbük'ten kaçmıştır.
Adam gibi bir kumsal yoktur merkezinde.
Didim' in şehirleşmesi nedeniyle Didim' in sayfiye yeri olarak adlandırılabilir. Denizi çok güzel ama kumsalı yok pek. Van Gölü' ne benzer (!). Güzeldir ama Akbük. Yeşilliği ve bakirliği açısından Didim'den çok üstündür. Ayrıca karşımdaki manzaradır.
kerem sitesi'nin sahili dışında kumsalı bulunmayan, tatil beldesi.
varsa da kumsal sayılmaz onlar...
varsa da kumsal sayılmaz onlar...
altınkuma göre daha yabansal,daha yeşilsel daha sessiz,daha az gelişmiş ama çokca kafa dinlenecek bir belde..
Didim'in gizli gözdesi..
Didim'in gizli gözdesi..
dün itibariyle bulunduğum yerleşme yeridir.
deniz, kum, güneş.
aa kız da var lan.
deniz, kum, güneş.
aa kız da var lan.
Didim' in güzide köyü. Kaliteli insanları barındırır. Bir köşesi eğlenmek için, diğer köşesi kafa dinlemek içindir. Ayrıca türkiye' de oksijen oranı en bol olan yermiş.
barzoların tercih ettiği tatil yeri.
Didime bağli olduğunu herkes belirtmiş bende kendimce bir tasvir edeyim havasi asırı temiz aldiğin nefese doyamadiğin eylül aylarinda gençler için kimse kalmadiği için sıkıcı geçebilecek bir tatil beldesi olsa bile gerçekden doğa harikasi bir yer diyebiliriz gitmek isteyenlerin eylül ve ağustos sonlarina kalmadan yaz tatili döneminde gitmesini tavsiye ederim en azindan biraz kalabalik olmasi bana göre iyi oluyor. oldukca sakin temiz ve harika bir deniz manzarasi vardir. Bir çok site denize uzak kalsada uzak sitelerin deniz manzarasi daha bir güzel olur denize ve marketlere gitmek için bir bisikletinizin olmasi ve bu bisikletin biraz sağlam olmasini öneririm. Hem spor hemde eğlenmek için iyi oluyor. Geceleri limanda kimi zaman belediyenin düzenlediği konserler ve bir takim etkinlikler olmaktadir ayrica kafe ve resturantlarda canli müzik keyfi ile de güzel bir tatil geçirebilirsiniz.
Yaninizda bir kaç arkadaşinizin olmasini öneririm çevre fazla geniş olmayinca pek fazla güzel olmuyor.
Buda gözüme çarpan bir kare.
görsel
Yaninizda bir kaç arkadaşinizin olmasini öneririm çevre fazla geniş olmayinca pek fazla güzel olmuyor.
Buda gözüme çarpan bir kare.
görsel
ilk kez bugün gördüğüm, denizine, ormanına ve kayalık tepelerine hayran kaldığım tam kafa dinlenecek bir tatil yeri.
türkiye'nin nem oranı en düşük koylarındandır.
bodrum, marmaris ve kuşadasına oldukça yakın, didim'e bağlı sakin bir tatil beldesidir.
bodrum, marmaris ve kuşadasına oldukça yakın, didim'e bağlı sakin bir tatil beldesidir.
sakin ve şirin bir tatil beldesi.
ilk defa geliyorum. çocukluğumda yazlarım didimde geçti. nefret ederim. ama buraya ilk defa geliyorum ve hasta oldum.
bu arada 15-26 yaş arası kimse yok lan beldede. mahzende zincirlediler falan mı acaba?
ilk defa geliyorum. çocukluğumda yazlarım didimde geçti. nefret ederim. ama buraya ilk defa geliyorum ve hasta oldum.
bu arada 15-26 yaş arası kimse yok lan beldede. mahzende zincirlediler falan mı acaba?
Büyükşehir yasası nedeni ile Didim'in mahallesi haline gelmiş, eski belediyelik (Belde), yeni mahalle...
Güzeldir, keyiflidir, sakindir. kafa dinlenir.
denizinde genellilkle 50-60 metre gidersiniz su seviyesi belinize ancak gelir.
muhteşem bir havası vardır.
hızla betonlaşmaktadır. Yolları genişletilmektedir.
merkezinde artık her süpermarket zincirinin şubesi vardır (bim, kipa, migros, tansaş, dia, şok... v.b. aklınıza ne geliyorsa)
gençlerin akşamları eğlenebileceği çok fazla mekanı olmadığı için emekli yeri diye bilinir.
mutlaka gidilip görülmesi ve birkaç gün de olsa tatil yapılması gereken yerlerdendir.
facebook'tada şöyle bir sayfası olan yerdir. Ve bu sayfa sayesinde yüzlerce Akbük fotoğrafına ve son dakika haberlerine ulaşabilirsiniz.
https://www.facebook.com/Akbuk09
Fakat disko disko dans dans dans diyenlerdenseniz ve hareketli bir tatil istiyorsanız; o zaman doğru bodrum, çeşme, antalya gibi yerlere gitmelisiniz...
Güzeldir, keyiflidir, sakindir. kafa dinlenir.
denizinde genellilkle 50-60 metre gidersiniz su seviyesi belinize ancak gelir.
muhteşem bir havası vardır.
hızla betonlaşmaktadır. Yolları genişletilmektedir.
merkezinde artık her süpermarket zincirinin şubesi vardır (bim, kipa, migros, tansaş, dia, şok... v.b. aklınıza ne geliyorsa)
gençlerin akşamları eğlenebileceği çok fazla mekanı olmadığı için emekli yeri diye bilinir.
mutlaka gidilip görülmesi ve birkaç gün de olsa tatil yapılması gereken yerlerdendir.
facebook'tada şöyle bir sayfası olan yerdir. Ve bu sayfa sayesinde yüzlerce Akbük fotoğrafına ve son dakika haberlerine ulaşabilirsiniz.
https://www.facebook.com/Akbuk09
Fakat disko disko dans dans dans diyenlerdenseniz ve hareketli bir tatil istiyorsanız; o zaman doğru bodrum, çeşme, antalya gibi yerlere gitmelisiniz...
Didime bağlı sakin bir yerdir. Bu hafta içinde günübirlik uğrayacağım. Denizi fotoğraflarda çok sakin duruyor, haydi bakalım.
karavanı olanların bu yaz tatili için ilk sıraya yazması gereken yer.
sakin ve huzur verici.
sakin ve huzur verici.
Yazligimizin bulundugu bir yazlik belde boyle giderse ilce olabilir. Populasyon ankaralilar,corumlular,turistler ve emeklilerden olusur. Denizi guzeldir ama medusa denilen deniz anasina dikkat edilmelidir, ayni zamanda bafa golundende soguk akinti gelir.
Konaklama olarak capprice ve holiday hotel iyidir.
Bakkal olarak bim,migros, a 101 ve carrefour vardir.
Restaurant olarak balikci sulo ve pizza hati den sasmayin
Saygilar sevgiler.
Konaklama olarak capprice ve holiday hotel iyidir.
Bakkal olarak bim,migros, a 101 ve carrefour vardir.
Restaurant olarak balikci sulo ve pizza hati den sasmayin
Saygilar sevgiler.
akyaka'dan yaklaşık 25 km uzaklıkta olan çok güzel bir koy. denizi çok sakin ve berrak. ancak yolu çok virajlı ve dar idi 3 yıl önce. yolu belki de genişletilmiştir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar