bugün

an itibariyle değil ancak saat 24.00 ten itibaren istanbul daki 95 oktan benzin fiyatı olacaktır.önceki fiyat 4 43 tl idi.
rte:ötv ödemek istemiyorsan porsche a binme fiat a bin vw e bin.
ak :zaten aradaki farkı benzinden alıyorsunuz.
rte:olsun.bizden önce sanki benzin ucuzdu.
ak :Allah tan korkun.2 sene önce 3.78 TL idi.
rte:bedava duble yolları kullanıyorsunuz, ona sayın.
ak :ben senle uğraşamayacam ya...
(bkz: arabanıda al git)
benzinin yüzde bilmem kaçının vergi olduğunu bilmeyen kişilerin ayar vermeye çalıştığı kişinin benzine litre başına ödediği tutar.

vay amk!
yandaşların utanması gereken, ancak bunun belirtilerini göstermeden savundukları zamdır. "geçirmeyi" serbest piyasayla açıklamaya çalışmak, cinsi sapık adamın, "ne yapayım ben böyleyim, geçirmeden duramıyorum, kabul edin bu halimi" demesine tolerans göstermekten farksızdır. akaryakıtın asıl fiyatının serbest piyasa kurallarına göre 2 TL'yi geçmemesi gerekir. üstü, aşırı, hatta süper aşırı vergilerdir.
Bulgura kömüre muhtaç, araba otomobil gibi şeyleri rüyasında görmemiş seçmen kitlesinin umrunda olmayacak zamdır.

Yarın seçim yap, oylar çıksın yüzde 70 e..

Durmak yok..fakir dindar kitleler oluşturmaya devam..
© copyright 2005 - 2026