bugün

4 53 tl

yandaşların utanması gereken, ancak bunun belirtilerini göstermeden savundukları zamdır. "geçirmeyi" serbest piyasayla açıklamaya çalışmak, cinsi sapık adamın, "ne yapayım ben böyleyim, geçirmeden duramıyorum, kabul edin bu halimi" demesine tolerans göstermekten farksızdır. akaryakıtın asıl fiyatının serbest piyasa kurallarına göre 2 TL'yi geçmemesi gerekir. üstü, aşırı, hatta süper aşırı vergilerdir.
© copyright 2005 - 2026