bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bir gün ölecek olmak7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 22 haziran 20262
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
entry'ler (240)
my mind's eye parçasını tekrar tekrar sabaha kadar dinleyebileceğim ve sıkılmayacağım grup.
Düğer albümleri de kaliteli olmakla birlikte son albümleri quiet resistance ile bayağı iyi bir çıkış yakalamış metal grubu.
bakan kızın tatlı olup olmamasına göre karşılık verilecek bakış tipidir..
yurdum insanının altından bir çok komplo teorisi çıkarttığı yangındır. üniversiteye büyük geçmiş olsundur. bırakın bu komploları zararlı düşünceleri artık lan.
halo 4'teki cortana için söylediği "frozen sleep" şarkısı da çok başarılıdır. ayrıca game of thrones için bestelenen the rains of castamere şarkısına yaptığı coverın da dinlenilmesi gerekir.
bu adamın üşengeçlikle falan alakası yoktur arasında 3 cm olan, klavye kullanmayı bilen biri için aynı kolaylıkla basılabilen iki tuştan bile bile yanlış olanını kullanmak salak, saçma, mantıksız bir alışkanlıktır ya da trende kapılma, birinden görüp anında kopyalama karaktersizliğidir. siktir edin bunları kapınızdan içeri sokmayın, gitsinler kendileri gibi "w"cilerle takılsınlar.
fransızların neden böyle boktan ingilizce konuştukları araştırmasını henüz yapmamıştır isviçreli bilim adamları.
ingilizce konuşan fransızların (bkz: fransız ingilizcesi) içine sıçtığı ancak alt yazısını*** bulursanız izlenebilir, normal kalitede bir dizi. aksiyonu falan güzel oturmuş, çerez niyetine izlebilir.
bu fransızlar gerçekten bok gibi ingilizce konuşuyorlar yani insanı deli eder sinir krizine sokar. lan bir bok anlaşılmıyor. bir de dizilerde filmlerde bunları oynatmazlar mı daha da beter. alt yazısını falan bulamazsanız o lanet fransızın ingilizce konuştuğu filmin/dizinin boku yediniz demektir. adamın dediğinden bir bok anlaşılmıyor. bu dilini damağını ziktiğim fransızı sayesinde ingilizce ingilizcelikten çıkartılıyor bir anda espetantoya dönüştürülüyor. 10-15 dakika dayanıyorsunuz sonra sikerim izlemiyorum lan deyip kapatıyorsunuz. ingilizceden soğutuyor adamlar sizi. normal dünyada daha beter zorla konuşmak zorunda kaldıysanız sıçtınız adam kendini dövdürtmek için yapıyor sanırsınız. konuturmayın bu herifleri ingilizce ya gitsinler fransızca şarkı söylesinler onlar mutlu bir mutlu. kalkıp bir de filmde oynatıyorsunuz sonra bu film tutsun, bu dizi tutsun; nah tutar! bu dille bi bok anlaşılmıyor ki. *
kafasına bir fireball yerse aklı başına gelir, inanmaya başlar.
500.000 asker bir gün pkk gibi teröristlik yapsa ne pkk kalır ne kürt sorunu ama devlet terörist olamaz. büyük devletler teröristlerle müzakere bile etmez ne yazık ki türkiye cumhuriyeti büyük bir devlet değil.
mantıklı düşünememesi, nedenleri sorgulamaması, süpheci olmaması kötü huylarının en beterleridir.
insana kafayı yedirten kulüpler birliği' nin başarılı üyelerinden biri.
piçliktir ne kadar piç olursanız ve ona ne kadar az değer verirseniz peşinizden o kadar koşarlar. dünyanın en akıllı kızı bile ilişki söz konusu olduğunda salak olur, mala bağlar, mantık falan yalan olur onun için.
ışın kılıcı! ya da katana ama ışın kılıcı ya katana değil evet evet ışın kılıcıdır. (bkz: lightsaber)
ikisini de bırakır kendimi kurtarırım önce. kendim kurtulduktan sonra kendimi tehlikeye atmadan ve en kolay kim kurtarılabilecekse onu kurtarırım. eğer ikisi de aynı durumdaysa beni böyle bir seçim yapmak zorunda bıraktıkları için kızar ikisini de bırakırım.
kamelot' un epica albümülden bir şarkısı. melodisi ve sözleri çok hoştur. yazayım sözlerini de tam olsun.
I recall one summer's night
Within the month of June
Flowers in mahogany hair
And smell of earth in bloom
Only such a melody
Comes without a sound
More than faintly heard by those
Who know what they have found
Now it's just a memory
Silently we wander
Into this void of consequence
My shade will always haunt her
But she will be my guiding light
Silently we wander
In search of truth and confidence
So many hopes were lost here
Along the way
From morning to night
Meet me by the wishing well
In cover of the moon
Whisper to me tenderly
That I will see you soon
Sing that song from long ago
So I remember you
Flowers in mahogany hair
And mellow days in June
Only for the memory
Silently we wander
Into this void of consequence
My shade will always haunt her
But she will be my guiding light
Silently we wander
In search of truth and confidence
So many hopes were lost here
Along the way
From morning to night
From ashes we were born
In silence we unite
I recall one summer's night
Within the month of June
Flowers in mahogany hair
And smell of earth in bloom
Only such a melody
Comes without a sound
More than faintly heard by those
Who know what they have found
Now it's just a memory
Silently we wander
Into this void of consequence
My shade will always haunt her
But she will be my guiding light
Silently we wander
In search of truth and confidence
So many hopes were lost here
Along the way
From morning to night
Meet me by the wishing well
In cover of the moon
Whisper to me tenderly
That I will see you soon
Sing that song from long ago
So I remember you
Flowers in mahogany hair
And mellow days in June
Only for the memory
Silently we wander
Into this void of consequence
My shade will always haunt her
But she will be my guiding light
Silently we wander
In search of truth and confidence
So many hopes were lost here
Along the way
From morning to night
From ashes we were born
In silence we unite