bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- 65 şut çekip gol atamamak4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak4
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- beyaz otomobil satın almak10
- yazma diyince yazmayan erkek4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- misafir ağırlamak2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ege waw3
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
entry'ler (27)
yazları genelde ara ara fotomagazin alırım pardon ya fotomaç diyecektim,neyse sadete gelirsek fonetik maç daha çok fenerlilerin aldığı bir gazetedir. çünkü gazetenin satışları daha sezon bitmeden aziz yıldırımın öyle bir yıldız alacam ki sözüyle alt yapısını hazırlıyor. fonetik maçın fener için bahsetmediği yıldız kalmıyor şeva mı etto mu kanute mi...ve daha neler neler aslında fonetik maç'ın aziz yıldırıma gazete satışlarından pay vermesi lazım....
hayata endişeyle bakmak, ne yapacağını bilememek, tek başına kalmak.
yatak toplamak veya yatak yapmak sanırım askerde öğrenipte sonra nefret edeceğin işlerden birisi olacak, her sabah çarşafları gerip bataniyeleri düzeltip hizaya sokmak ranzadan sarkmış çarşafı birer birer demirlerin altına sokmak tekleşip hizasızlar ordusunu hizaya sokmak gibi......
hayatımız boyunca sırf bişeyleri belli etmeye bir diğer adıyla hep gösterişli olmaya çalıştık malesef elimizde olmasa bile kapitalist sistemin bizi içinde sürüklediği tüketici birey olmaktan vazgeçmedik. bu sisteme yanlışlığa modern bireye karşı tek yaptığımız kendi içimizde yabancılaştık. yaşanmış gibi görünen hayata karamsarlaştık hiçleştik belirsizleştik tek kaynağımız anlamsız gibi görünen her şey bize anlamlı gelmesi oldu.
her iki takımında şampiyonluk için tek fırsatı fb nin beraberliğe ihtiyacı yetse bile konumu itibarirle futbolcu kalitesiyle bir adım önde olmassı gereken maçtır...
hayatıma iki özge girdi ikisinden de bişey anlamadım ne ben onları anladım ne onlar beni anladı beni anlayan öteki yanım oldu öteki yanımda hep arada sallanıp durdu....
Aslında kimse mutlu değildir. Çünkü mutlululuk kavramı anlıktır ve mutlu olduğumuzu zannederiz ama hiç bir zaman mutlu değilizdir. varlığımız bize herzaman sorun olmuştur yeri geldiği zaman kendimizi tanıyamıyoruz yanlızlığımız mı? yabancılığımız mı? sallanıp duruyoruz bu boşlukta....
nedense son sekiz yıldır ağzımdan hiç eksitmediğim laftır. gerçi filmini izleyerek edindim lafı ama ne hikmetse hep söylüyüverdim ''tanrı kadını neden yarattı'' ki bazıları çıktı olması gerektiği için yarattı bazısı erkeği sigaraya alıştırmak için bazısı da tanrı önce kadını yarattı erkek şekillensin diye....
nedense aklıma sadece yalnızlık olgusunu çağrıştırıyor tek olabilmek, tek yürümek, tek koşmak 'bir tek şey var oda sensin' sonra belli bir zaman teksizleşiyorsun.
sanırım hayatta hep nefret etmiş olduğum bişeydir. yani tuvalete yazı yazmanın ne mantığı var illa mantık aramanın da bir anlamı yok ama kullandığın yere sıçıyorsun resmen.
kadınlar üvey evlatmı? yoksa
erkek için: tabi öğrenci ise ve ev sahibesi dul bayansa evlenmek değilde hani kira
için güzel bir fırsat yaratılabilir.
bayan için: kiracı olan bayan sırf ev sahibinin zengin olması ki genelde ev sahibleri daha olgun olurlar ama burda ev sahibinin oğlu devreye girebilir
yani aslında burda daha çok biraz da karşılıklı menfaat ilişkisi zeminin de gelişir herşey
için güzel bir fırsat yaratılabilir.
bayan için: kiracı olan bayan sırf ev sahibinin zengin olması ki genelde ev sahibleri daha olgun olurlar ama burda ev sahibinin oğlu devreye girebilir
yani aslında burda daha çok biraz da karşılıklı menfaat ilişkisi zeminin de gelişir herşey
coen biraderlerin "büyük leboskisi" tekrar tekrar izlenmeyi hak ediyor. bu filmi izlemek için çok geç kalsam bile, daha önce neredeydim diye kendime sormadan edemedim.
ilk olması(ilk heyecan,ilk tohaflık, ilk gariblik,ilk kırmızıya çalmak,ilk ne yapacağını bilememek, ilk acemilik,ilk suçunu işlemek,ilk yasak meyve, ilk günah, ilk utangaçlık,ilk milli olmak)
aslında anlamamıştır ama anlamamazlıktan gelinerek kendini anlamış gibi göstermek.
akşamdan saati 06:40'a kuruyorum 7:15 ötobüsüne binerek kadıköyde vapura binip eminönününe varıyorum. sonra tramvayla beyazıda gidiyorum.saat tam 8:30 da mesai başlayıyor.hergün sıradan aynı şeyleri yaptıktan sonra akşam 5:30 da mesai biterken 7:00 gibi ancak eve geliyorum yemek yapıp yedikten sonra dişlerimi fırçalayıp yatıyorum.bu olağan durumları hergün aynı saatte yapıp hiçbirini kaçırmıyorum. çünkü ben mutluyum sürekli gülüyor her ayın onbeşinde maaşımı alıp hiçbir şekilde öfkelenmeyip umutsuz karamsar olmuyorum.(çünkü benim canım hiç sıkılmıyor ama hiç sıkılmıyor)
sosyolojik açıdan sıradan basit bir şey gibi gözükse bile toplumların, toplumdaki bireylerin gündelik hayattaki uzak olan ilişkileri daha bir yakına indirger.