bugün

C
ceyhun emre8 yıl önce
zahter
bildiğimiz `kekik`'in bir üst versiyonu... `antep`'de çay gibi içileni olduğu gibi kahvaltılık olarak da servis edilebiliyormuş... içecek olarak tadı biraz garip ama özellikle hastaysanız çok yararlı bir olay...
D
domestik ev hanimi8 yıl önce
zahter
bildiğimiz `kekik`'in bir üst versiyonu... `antep`'de çay gibi içileni olduğu gibi kahvaltılık olarak da servis edilebiliyormuş... içecek olarak tadı biraz garip ama özellikle hastaysanız çok yararlı bir olay...
© copyright 2005 - 2026