bugün

B
benkimmisimboyle10 yıl önce
vitalis
Kahvaltı yapmak istemediğimde imdadıma yetişen,hergün mutlaka yediğim , Dr. Oetker marka müslidir. Çikolatalısının tadı aşırı derecede güzeldir ,bir kase yedikten sonra "Bir kase daha yiyeyim . " diye düşünmeniz muhtemeldir. Fakat zayıflama amaçlı … devamını gör
G
greentea2412 yıl önce
vitalis
Kahvaltı yapmak istemediğimde imdadıma yetişen,hergün mutlaka yediğim , Dr. Oetker marka müslidir. Çikolatalısının tadı aşırı derecede güzeldir ,bir kase yedikten sonra "Bir kase daha yiyeyim . " diye düşünmeniz muhtemeldir. Fakat zayıflama amaçlı … devamını gör
© copyright 2005 - 2026