bugün

P
polski14 yıl önce
paul gilbert
Amerikalı acayip yüksek bir tuşeyle çalan, soundundan kendini belli eden çok sevimli,deli,çocuksu ama GIT'de hoca olan Racer X te ortalığı yarmış ve yine MrBig'te çalmış favori gitaristim. [link]http://www.paulgilbert.com[/link]
© copyright 2005 - 2026