bugün

F
ford prefect13 yıl önce
ktunnel
pop upını da geçtim aptal reklamlarından birinde , bilmem neyi kazandınız derken dı dıt dıt diye dütleyen bi tanesi var ki sayfaya girip girip çıkmamama sebebiyet vermiştir..ama gene de güzeldir..youtube'a girişi yasaklayanlara girmesi tek temennimdi… devamını gör
© copyright 2005 - 2026