bugün

N
nobel9 yıl önce
adam einstein beyler
söylenen kişinin çok zeki ya da saçmalamış olduğu anlamındadır. Ukteyi veren: shaqmarion edith nesbit: merak ettim de acaba eksiyi veren arkadaş neye göre verdi eksisini?
© copyright 2005 - 2026