bugün

run efe run

Sözlükte ilk başlığımı Mete'ye adıyorum.
Hani şu, öyle bir geçer zaman ki'deki mete.
Yaf çocuk koşmaktan yoruldu.
Mevsimlik işçilerden daha berbat hali. Her bölümde de koşturulmaz ki adam.
Ya senaristin efe'ye gıcığı var, ya da adamı Hüseyin Bolt'un taşşağıyla yarışa sokcaklar.
Ne lan bu! Her bölümde aynı muhabbet. Hadi Lola, forrest gump'ı anladık; onların bir hedefi vardı.
Olum efe, senin hedefin nedir, hedefin?

edit: diziyi ikinci izleyişim olduğu için, uşağın ismini efe sanıyorum. lakin ne zaman rastgelsem, mete'nin koşturduğunu görüyorum, ondan değinmek istedim.
© copyright 2005 - 2026