bugün

moderasyonun işine gelmeyince entry silmesi

çok sık rastlanan olaylar silsilesidir.

gammazlarsınız, silmezler, ama bir tane işine gelmeyen adam gammazlar hemen silerler, ya da moderasyon belki karşıt görüştedir, bu entry de silinebilir. silinsin, moderasyonun işi bu, hoşuna gitmeyeni siler, böyle gelmiş böyle gidecek.

ama allahaşkına, sekadam'ın (#9487512) nolu entry'si bulunan başlığına benim görsel entry'mi böyle "üsttekine cevap veremezsin, höt" şeklinde silmeleri pek saçma, binlerce "adam haklı beyler", "ağlama melis" bakınızları var, hepsi duruyor, ama atatürk savunulunca işler farklı. atatürk'ü bu ülkede savunamazsın, atatürk'ü savunanın anası hep ağlar, hep ağlar.

hadi hayırlı işler.
© copyright 2005 - 2026