fevzi budak

'bunu okumayan kalmasın' minvalinden sözler olur hani.

hani facebook ta falan revaçta sözlerdendir.

bunu kimse okumasın bence. yılmaz özdil in bu yazısı kimsenin gözüne ilişmesin.

zira ilişsede 'ee ne var' dicek o kadar çok insan var ki,

o tabloyu görmek insanların durumu özümsiyemeyişine şahit olmak

evlat acısı gibi koyuyo insana.
© copyright 2005 - 2026