bugün

vınn

bazen sinirimi bozan alet. uzatma kablosu ile kullanmak ve ısınması arasında doğrudan bir ilişki var mı bilmiyorum. yalnız bildiğim ısınınca 3g den kopup edge ile bağlanıyor. ama çok aptalca değil mi şimdi bu ?
© copyright 2005 - 2026