bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- israil6
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- arapça okuyabilen yazarlar3
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- birsin allahım2
- bir şeyler söyle3
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
--spoiler--
lojmanlardan kira bedeli alınması, kapıcı, su, elektirik ve ısınma giderleri. doğru alınıyor, haklısın kardeşim benim ama problem şurada zaten ben evimde yakıyorum doğalgazi 300 lira geliyor adama geliyor 15 lira. adam lojmana veriyor kira 50 lira ben veriyorum kira 500 lira. bütün lojmanlarda yüzme havuzu, lokanta, sinema olsaydı bari bide aq.
--spoiler--
doğalgaz'ı nasıl ucuz alıyorlarmış ? ya da suyu elektriği ? niye işkembeden atıyorsunuz ki ? aylarca kaldım o lojmanlarda, çoğu zaman ben gittim yatırdım elektiriği suyunu. doğalgazz sisteminde kontür uygulamasını başlattı çanakkale, bizde kontur satın alıp ona göre kullanıyorduk. kim ne kadar ödüyorsa o kadar ödüyorduk. lojman kiraları tabiki ucuz olucak ama 15 tl veya 50 tl değildi. arazi ve ev "türk silahlı kuvvetleri"ne ait olduğu için. türk silahlı kuvvetleri personeline istediği kira bedelini uygulayabilir. tsk'nın keyfinin kahyasımısın ?
--spoiler--
makam araçlarına gelince, ufak bir örnek vereyim. aydın da bir ilçe de isim vermek istemiyorum adam bildiğin bilmemne başçavuş adamın altında son model vip dediğimiz doblolar varya onlardan vardı lan. iki tane de asker birisi şöfor diğeri koruma ayağına. yahu adam harp okulunu bile bitirmemiş bildiğin astsubay. hadi onu da geçtim benim kendi bildiğim yüzbaşılar, binbaşılar da falan arabalar var. yahu mercedes değil belki ama en azından makam arabası var lan, ekmek elden su gölden. yüzdesi 5 falan değil.
--spoiler--
biz o dobloları makam aracı olarak kullanmıyorduk. amma velakin karargah bölüğününe verilmiş bir aracı, karargah komutanı istediği yönde kullanabilir buna sen karışamazsın. bu o adamın işidir. ister çarşı servisi olarak çıkarır, ister göreve giderken kullanır. makam aracı olarka kullanılmazdı o araçlar bizde, lakin garnizon komutnaımız, 86 model renault'u kullanırdı makam aracı olarak. görevler için ise 98 model "şeroke"si vardı. dağa bayır aonla giderdi.
otel konusu aynen, lojman konusunda olduğu gibidir. arazi tsk'nın, otel tsk'nın, otel çalışanı tsk'nın, istediği fiyatı istediği, istediği bedeli uygulayabilir. o otellere de herkes giremez. her isteyen subay, astsby girip tatil yapamaz. tatil puanı dediğimiz bir olay var. tayin'ler, sicil temizliği, alınan hizmet belgelerine göre bu puan toplaması değişir, ve bir astsby 5000 puan toplayıp 1 hafta tatil yapmak için 5 sene bekler. o tatil esnasında da sadece masrafları karşılar. zaten tsk kãr amacı gütmez.
--spoiler--
bir albayın emekli olduğunda 360.000 tl alması,bir astsubayın emekli olduğunda 150-200 bin tl alması,mesleğe başladığı andan itibaren kira nedir bilmemesi çünkü lojman var. Lojmanların içinde yüzme havuzu,lokantalar,alışveriş merkezleri,kreş,spor salonu,sinema gibi aktivitelerin piyasa ederinin çeyreği ile hizmet vermesi. Rütbeli ise makam otosu şoförü,her işten anlayan yüzlerce asker içerisinden dilediğini dilediği şekilde özel işleri için ücretsiz kullanabilme yetisi,şehirlerin en merkezi ve en güzel yerlerinde hizmet veren orduevleri,yine tatil yörelerinin en güzel koylarını boydan boya kapatıp 5 yıldızlı otel konforunu 1 yıldızlı pansiyon fiyatına temin eden askeri kampları.
--spoiler--
bilgilerinizin kulaktan dolma olduğu çok belli. çok açık veriyorsunuz. biraz destekli sallayın.
oyak bankasının kestiği ödenekler vardı, her maaş o ödeneği keserdi ve biriktirirdi. eğer bir rütbeli, emeklilik süresi gelir emekli olursa sadece ikramiye alır maaş alamaz. maaş alması için ekstradan 5 sene daha çalışması lazımdır. o zaman maaş alabilir. o maaş'ta bir astsby için 800 tl filandır. her ay maaşından kesilen belli bir para var. senin hak ettiğin bir emekli ikramiyesi var. konut ödenekleri için kesilen bir para var maaşından. 2 kesilen ödenek toplamı ve emekli ikramiye istersen birleştirip oyak bank'tan alabilirsin, istersen sadece emekli ikramiyeni alırsın, kalan paran içerde durur.
benim her ay maaşımdan 300 350 tl arası kesilecek, 25 sene sonra bana bu paralar verilmiycek mi ?
ayıptır sorması siz nerde yaşıyorsunuz kuzum ?
lojmanlardan kira bedeli alınması, kapıcı, su, elektirik ve ısınma giderleri. doğru alınıyor, haklısın kardeşim benim ama problem şurada zaten ben evimde yakıyorum doğalgazi 300 lira geliyor adama geliyor 15 lira. adam lojmana veriyor kira 50 lira ben veriyorum kira 500 lira. bütün lojmanlarda yüzme havuzu, lokanta, sinema olsaydı bari bide aq.
--spoiler--
doğalgaz'ı nasıl ucuz alıyorlarmış ? ya da suyu elektriği ? niye işkembeden atıyorsunuz ki ? aylarca kaldım o lojmanlarda, çoğu zaman ben gittim yatırdım elektiriği suyunu. doğalgazz sisteminde kontür uygulamasını başlattı çanakkale, bizde kontur satın alıp ona göre kullanıyorduk. kim ne kadar ödüyorsa o kadar ödüyorduk. lojman kiraları tabiki ucuz olucak ama 15 tl veya 50 tl değildi. arazi ve ev "türk silahlı kuvvetleri"ne ait olduğu için. türk silahlı kuvvetleri personeline istediği kira bedelini uygulayabilir. tsk'nın keyfinin kahyasımısın ?
--spoiler--
makam araçlarına gelince, ufak bir örnek vereyim. aydın da bir ilçe de isim vermek istemiyorum adam bildiğin bilmemne başçavuş adamın altında son model vip dediğimiz doblolar varya onlardan vardı lan. iki tane de asker birisi şöfor diğeri koruma ayağına. yahu adam harp okulunu bile bitirmemiş bildiğin astsubay. hadi onu da geçtim benim kendi bildiğim yüzbaşılar, binbaşılar da falan arabalar var. yahu mercedes değil belki ama en azından makam arabası var lan, ekmek elden su gölden. yüzdesi 5 falan değil.
--spoiler--
biz o dobloları makam aracı olarak kullanmıyorduk. amma velakin karargah bölüğününe verilmiş bir aracı, karargah komutanı istediği yönde kullanabilir buna sen karışamazsın. bu o adamın işidir. ister çarşı servisi olarak çıkarır, ister göreve giderken kullanır. makam aracı olarka kullanılmazdı o araçlar bizde, lakin garnizon komutnaımız, 86 model renault'u kullanırdı makam aracı olarak. görevler için ise 98 model "şeroke"si vardı. dağa bayır aonla giderdi.
otel konusu aynen, lojman konusunda olduğu gibidir. arazi tsk'nın, otel tsk'nın, otel çalışanı tsk'nın, istediği fiyatı istediği, istediği bedeli uygulayabilir. o otellere de herkes giremez. her isteyen subay, astsby girip tatil yapamaz. tatil puanı dediğimiz bir olay var. tayin'ler, sicil temizliği, alınan hizmet belgelerine göre bu puan toplaması değişir, ve bir astsby 5000 puan toplayıp 1 hafta tatil yapmak için 5 sene bekler. o tatil esnasında da sadece masrafları karşılar. zaten tsk kãr amacı gütmez.
--spoiler--
bir albayın emekli olduğunda 360.000 tl alması,bir astsubayın emekli olduğunda 150-200 bin tl alması,mesleğe başladığı andan itibaren kira nedir bilmemesi çünkü lojman var. Lojmanların içinde yüzme havuzu,lokantalar,alışveriş merkezleri,kreş,spor salonu,sinema gibi aktivitelerin piyasa ederinin çeyreği ile hizmet vermesi. Rütbeli ise makam otosu şoförü,her işten anlayan yüzlerce asker içerisinden dilediğini dilediği şekilde özel işleri için ücretsiz kullanabilme yetisi,şehirlerin en merkezi ve en güzel yerlerinde hizmet veren orduevleri,yine tatil yörelerinin en güzel koylarını boydan boya kapatıp 5 yıldızlı otel konforunu 1 yıldızlı pansiyon fiyatına temin eden askeri kampları.
--spoiler--
bilgilerinizin kulaktan dolma olduğu çok belli. çok açık veriyorsunuz. biraz destekli sallayın.
oyak bankasının kestiği ödenekler vardı, her maaş o ödeneği keserdi ve biriktirirdi. eğer bir rütbeli, emeklilik süresi gelir emekli olursa sadece ikramiye alır maaş alamaz. maaş alması için ekstradan 5 sene daha çalışması lazımdır. o zaman maaş alabilir. o maaş'ta bir astsby için 800 tl filandır. her ay maaşından kesilen belli bir para var. senin hak ettiğin bir emekli ikramiyesi var. konut ödenekleri için kesilen bir para var maaşından. 2 kesilen ödenek toplamı ve emekli ikramiye istersen birleştirip oyak bank'tan alabilirsin, istersen sadece emekli ikramiyeni alırsın, kalan paran içerde durur.
benim her ay maaşımdan 300 350 tl arası kesilecek, 25 sene sonra bana bu paralar verilmiycek mi ?
ayıptır sorması siz nerde yaşıyorsunuz kuzum ?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar