bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- beyaz otomobil satın almak15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- düşük iq belirtileri5
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- amerika birleşik devletleri6
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- bugün de meme atan olmaması13
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- makarna süzmek5
- ilgi2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- terlikle dövmek2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- diş ağrısı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 65 şut çekip gol atamamak5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
Bi sorun, hemde külfetli bir sorun. En azından bana göre !.. Tatil yapmanın amacı, belirli bir zaman dilimine sahip olduğumuz o süre içersinde senenin yorgunluğu atmak, eğlenmek amaçlı değil midir?
Öncelikle bayanlar için alışveriş mevzuu baş gösterir ki, alışveriş yapmak adına tatil bi bahanedir ve alışveriş yapmaya davetiye çıkarır. Onca bavulu taşıyan er kişi olduğu için tuzu kurudur onların. Sorun yoktur. Ama işte sorun bunla bitmez, bu daha başlangıç. Diğerleri;
Gidilen tatil köylerinde, yerlerinde; kahvaltı etmek adına anasının gözü bir saatte kalkıp, henüz afyonu patlamamış bireylerin kahvaltı etmeye çalışmaları, o dramatik sahnelere tanık olmak gayet fenadır. Hatta ben işletmeci olsam (ki ilerde inşallah o kadar uzak bir şey değil) sabah herkes dumur anlarını yaşarken o kadar fazla muhtelif kahvaltılık koymam mesela. Açık büfe serviste, bir yere siyah zeytin, ötekini zeytinyağlı zeytin koyarım, ötekini zeytinyağlı ve kekikli koyarım, ötekine zeytinyağlı, kekikli ve pul biberli... Tabi ki öyle yapmam, şaka bu.. zira müşteri memnuniyeti önemli.. ileride elbette bende böyle her işletmeci gibi yapacam. O düsturuda ilerlicem. Zira her kafaya göre uyum sağlanamaz, sistemin işleyişi böyle. Ama ben şuan tatilci gözüyle değerlendiriyorum henüz işletmeci mertebesine ulaşamadım. Onun zorluğunu bilemem. Ve dediğim gibi bu genelleme değil sade ve sadece şahsımın görüşüdür.
Diğer bir sorun ise şezlong sevdasına kahvaltı saatinden de önce henüz hava aydınlanmaya emeklerken ki saatlerdir. Aman Allahım bu ne ızdıraptır. Ya da buna gerek yoktur, geceden havluyu koyabilirsiniz. Ama bunu düşünmesi bile gıcık ediyor beni. Sabah gittiğimde havluyu bulabilecek miyim? ya da başkası bilmem nereye havluyu fırlatır mı? Sonra ben gider darmadağın eder miyim? gibi bir sürü sorular kafidir irite olmak için…
ve daha niceleri işte..
Öncelikle bayanlar için alışveriş mevzuu baş gösterir ki, alışveriş yapmak adına tatil bi bahanedir ve alışveriş yapmaya davetiye çıkarır. Onca bavulu taşıyan er kişi olduğu için tuzu kurudur onların. Sorun yoktur. Ama işte sorun bunla bitmez, bu daha başlangıç. Diğerleri;
Gidilen tatil köylerinde, yerlerinde; kahvaltı etmek adına anasının gözü bir saatte kalkıp, henüz afyonu patlamamış bireylerin kahvaltı etmeye çalışmaları, o dramatik sahnelere tanık olmak gayet fenadır. Hatta ben işletmeci olsam (ki ilerde inşallah o kadar uzak bir şey değil) sabah herkes dumur anlarını yaşarken o kadar fazla muhtelif kahvaltılık koymam mesela. Açık büfe serviste, bir yere siyah zeytin, ötekini zeytinyağlı zeytin koyarım, ötekini zeytinyağlı ve kekikli koyarım, ötekine zeytinyağlı, kekikli ve pul biberli... Tabi ki öyle yapmam, şaka bu.. zira müşteri memnuniyeti önemli.. ileride elbette bende böyle her işletmeci gibi yapacam. O düsturuda ilerlicem. Zira her kafaya göre uyum sağlanamaz, sistemin işleyişi böyle. Ama ben şuan tatilci gözüyle değerlendiriyorum henüz işletmeci mertebesine ulaşamadım. Onun zorluğunu bilemem. Ve dediğim gibi bu genelleme değil sade ve sadece şahsımın görüşüdür.
Diğer bir sorun ise şezlong sevdasına kahvaltı saatinden de önce henüz hava aydınlanmaya emeklerken ki saatlerdir. Aman Allahım bu ne ızdıraptır. Ya da buna gerek yoktur, geceden havluyu koyabilirsiniz. Ama bunu düşünmesi bile gıcık ediyor beni. Sabah gittiğimde havluyu bulabilecek miyim? ya da başkası bilmem nereye havluyu fırlatır mı? Sonra ben gider darmadağın eder miyim? gibi bir sürü sorular kafidir irite olmak için…
ve daha niceleri işte..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar