bugün

evlenmeden beraber yaşamı savunan genç kız

belki de 'evde kaldın', 'kız kurusu' gibi söylemlerden kurtulmak için sölenmiş bir sözdür... ama şunu da belirtmeliyim ki böle birşeyi kesinlikle desteklemiyorum!
© copyright 2005 - 2026