bugün

ben eşittir sen

ben sana eşitsem sen'de ne bulabilirim ki o zaman? ben artı sen diye başlamalı cümle sevgiliye söyleniyorsa. ikimiz aynen olursak sana aşık değilimdir ki. kendime aşık olabilmişimdir ancak. sen'de; bende ya da daha önce tanıdığım hiç kimsede olmayan birşeyler var ki aşığım sana. ben artı sen eşittir aşk olmalı bu önermenin doğrusu.
© copyright 2005 - 2026