bugün

sago0538

tüm bu kini aziz başkanın uefa kupası için tesadüf dediğindenmiş. iyi ki demiş başkan bu lafı dememiş olsa gecenin bu saatlerini kime ne şekilde ayar vererek geçirecektik.
© copyright 2005 - 2026