bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- yalaka2
- insan olmaya ceyrek kala2
- rakı sevmemek6
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bioloji2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- cevcet2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya24
- hesabı gizliye almak3
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- yagmurcu3
- kaşar5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- osurdum3
- true'nun çaylak olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- pkk lı doktorlar2
"hepiniz milletvekili olabilirsiniz, bakan olabilirsiniz, hatta cumhurbaşkanı olabilirsiniz. fakat dayı olamazsınız."
(somut, 24.03.2010 00.30)
dayı... asla olamayacağım şey. çünkü dayı olmanın en ön koşulu olan "kız kardeş sahibi olma" kriterine sahip değilim. bu yüzdendir ki bir dayı olamayacağım ve bu yüzdendir ki bir ömür bunun eksikliğini hissedeceğim. sadece bir "amca" olabileceğim. evet evet, sadece bir amca... hani nuri alço'nun "amca baba yarısıdır yavrum" diyerek malum babalığını gösterip makamına leke sürdüğü amcalık. hani şu "köprüaltı cam cam, siksin seni amcam" tekerlemelerine konu olarak çocukların gözündeki sapıklık imajı sağlamlaştırılan amcalık. hani küçükken annelerimizin "tanımadığın amcalardan bir şey alma" diye bizi uyardığı amcalık. böyle bir dünyada amca olmak istemiyorum ben arkadaşım. önce amcalık makamına iade-i itibar yapılsın sonra.
ama dayılık öyle mi? dayının söylenişinde bile güven aşılayan bir şey yok mu? kurtlar vadisi olsun, ezel olsun bu dizilerde en sağlam karakterlere hep bu yüzden dayı denmedi mi? hani şu aralar fırtına gibi esen ezel dizisinde tuncel kurtiz dayı değil de amca olsaydı şimdiki karizmasına ulaşabilir miydi?
-nasıl amca? nasıl ihanet ederler bana?
+mesele ihanet etmek değil yeğen. mesele ihanetin bedeline de katlanabilmekte.
-ne diyon amca ya? bi sigigit alüminyum! benim derdim başımdan aşkın sen ne diyon...
işte ramiz dayı'yı değil de ramiz amca'yı izliyor olsaydık aynen böyle olacaktı durumu koskoca ramiz'in. yalnız haklı burada eleman. ramiz amca ne lan hakkaten!
sonra mesela kabadayı diye bir şey var. "dayı mısın lan!" falan denir. buram buram erkeklik akıyor dayı kelimesinden. ama amca ne lan? amca ne! tövbe yarabbim...
dayı olanlar ve olabilecekler, size sesleniyorum. bulunduğunuz konumun kıymetini iyi bilin. yeğenlerinize iyi bakın. ben ağlamaya gidiyorum.
(somut, 24.03.2010 00.30)
dayı... asla olamayacağım şey. çünkü dayı olmanın en ön koşulu olan "kız kardeş sahibi olma" kriterine sahip değilim. bu yüzdendir ki bir dayı olamayacağım ve bu yüzdendir ki bir ömür bunun eksikliğini hissedeceğim. sadece bir "amca" olabileceğim. evet evet, sadece bir amca... hani nuri alço'nun "amca baba yarısıdır yavrum" diyerek malum babalığını gösterip makamına leke sürdüğü amcalık. hani şu "köprüaltı cam cam, siksin seni amcam" tekerlemelerine konu olarak çocukların gözündeki sapıklık imajı sağlamlaştırılan amcalık. hani küçükken annelerimizin "tanımadığın amcalardan bir şey alma" diye bizi uyardığı amcalık. böyle bir dünyada amca olmak istemiyorum ben arkadaşım. önce amcalık makamına iade-i itibar yapılsın sonra.
ama dayılık öyle mi? dayının söylenişinde bile güven aşılayan bir şey yok mu? kurtlar vadisi olsun, ezel olsun bu dizilerde en sağlam karakterlere hep bu yüzden dayı denmedi mi? hani şu aralar fırtına gibi esen ezel dizisinde tuncel kurtiz dayı değil de amca olsaydı şimdiki karizmasına ulaşabilir miydi?
-nasıl amca? nasıl ihanet ederler bana?
+mesele ihanet etmek değil yeğen. mesele ihanetin bedeline de katlanabilmekte.
-ne diyon amca ya? bi sigigit alüminyum! benim derdim başımdan aşkın sen ne diyon...
işte ramiz dayı'yı değil de ramiz amca'yı izliyor olsaydık aynen böyle olacaktı durumu koskoca ramiz'in. yalnız haklı burada eleman. ramiz amca ne lan hakkaten!
sonra mesela kabadayı diye bir şey var. "dayı mısın lan!" falan denir. buram buram erkeklik akıyor dayı kelimesinden. ama amca ne lan? amca ne! tövbe yarabbim...
dayı olanlar ve olabilecekler, size sesleniyorum. bulunduğunuz konumun kıymetini iyi bilin. yeğenlerinize iyi bakın. ben ağlamaya gidiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar