bugün
- ismet gurbuz 202417
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri6
- yürüyüş partisi8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- saba makamı ile okunan ezan4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ibne penis nah3
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- rabbin para vermesi3
- chp'deki değişimciler3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- bugün de meme atan olmaması13
- kadınların beli açık gezmesi2
- makarna süzmek5
- gönüllü esaret paradoksu2
- dünya3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- güne bir şarkı bırak19
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- zaman gazetesi2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
düşüşü sadece "formatın kavranmamasıyla" açıklanamayacak olan kalitedir. elbette bizim insanımız okunması gereken şeyleri asla okumaz daha doğrusu, okumaz. misal ilaçların prospektüsünü okuyana dahi "kıl herif" muamelesi yapan bir toplumuz.
nedir kardeşim bu sözlük formatı? 5 dakika 10 tane adam akıllı başlık incelesen, hiç değilse ilk 20 entrynde saçma sapan "hebüüüüvee" profili çizmeyeceksin. ha gelelim eski nesil yazarlara. adamın 3000 entry, 1000 başlık, 300 de nick altı var ama hala "dedirten başlık" diye entry giriyor. yuh lan.
yani bir kaç yerde daha dile getirilmiş; açıkçası çoğu yeni nesil yazarın çaylaklık entrylerini okuyun, inanın o yazarlar 5. sınıf bir forum sitesine dahi alınmazlar. oranın moderasyonuna gösterin "hocu alalım mı bunu" deyin, sizi repleriyle boğar. zaten çoğu da dikkat çekmek adına bilinçli şekilde sikertiyor formatı, orası ayrı.
biliyorum bazı şeylerin siz de farkındasınız. bu paldır küldür yuvarlanmaya dur demek istiyorsunuz lakin; bu vasıfsız, vandal kitlenin elindeki en büyük silah sol framedir. onlara dair tek bir eleştirinizi gördükleri vakit, 0.22 ms gibi bir sürede sizi ikinci sayfaya atarlar. şüphesiz ki onlar hiç yılmayandır. kendi yazdıklarını dahi okumadan, sadece klavyeye bakarak sözlüğe yazanlardır. ve bu yüzden; artık bazı şeyleri dile getirerek, önüne geçme veya üzerine tartışma ortamı yaratmak oldukça zordur. ya örümcek ağı gibi o mevzuyu bkz' larla yok ederler, ya da sol framede vitesi boşa alırlar. öyle ya da böyle, sizi sikertirler.
bilmiyorum lakin söylendiği gibi zall' ın maddi kaygıları varsa ve sırf bu yüzden vites boşa alındıysa; bu kısa vadeli bir yatırımdır sevgili zall. 2 yıla kazancın sabitlenir ve zerre artmaz. zira sanal alemde firmalar için alternatifler çoğalıyor. ancak belli bir süre sözlüğe olan talebi kısarsan ve bu sırada vitrinin parlamasına fırsat verirsen, işte bu borulardaki tazyiği artıracaktır. hem kalite çıtası, hem de sözlüğe olan talep artacaktır. yani nedir bu sözlüğe "bim" muamelesi arkadaş? müşteriye göre raf mı dizilir? ayrıca bu; bugüne dek sempatiyle yaklaştığım zall' a, en net ve ciddi eleştirimdir.
nedir kardeşim bu sözlük formatı? 5 dakika 10 tane adam akıllı başlık incelesen, hiç değilse ilk 20 entrynde saçma sapan "hebüüüüvee" profili çizmeyeceksin. ha gelelim eski nesil yazarlara. adamın 3000 entry, 1000 başlık, 300 de nick altı var ama hala "dedirten başlık" diye entry giriyor. yuh lan.
yani bir kaç yerde daha dile getirilmiş; açıkçası çoğu yeni nesil yazarın çaylaklık entrylerini okuyun, inanın o yazarlar 5. sınıf bir forum sitesine dahi alınmazlar. oranın moderasyonuna gösterin "hocu alalım mı bunu" deyin, sizi repleriyle boğar. zaten çoğu da dikkat çekmek adına bilinçli şekilde sikertiyor formatı, orası ayrı.
biliyorum bazı şeylerin siz de farkındasınız. bu paldır küldür yuvarlanmaya dur demek istiyorsunuz lakin; bu vasıfsız, vandal kitlenin elindeki en büyük silah sol framedir. onlara dair tek bir eleştirinizi gördükleri vakit, 0.22 ms gibi bir sürede sizi ikinci sayfaya atarlar. şüphesiz ki onlar hiç yılmayandır. kendi yazdıklarını dahi okumadan, sadece klavyeye bakarak sözlüğe yazanlardır. ve bu yüzden; artık bazı şeyleri dile getirerek, önüne geçme veya üzerine tartışma ortamı yaratmak oldukça zordur. ya örümcek ağı gibi o mevzuyu bkz' larla yok ederler, ya da sol framede vitesi boşa alırlar. öyle ya da böyle, sizi sikertirler.
bilmiyorum lakin söylendiği gibi zall' ın maddi kaygıları varsa ve sırf bu yüzden vites boşa alındıysa; bu kısa vadeli bir yatırımdır sevgili zall. 2 yıla kazancın sabitlenir ve zerre artmaz. zira sanal alemde firmalar için alternatifler çoğalıyor. ancak belli bir süre sözlüğe olan talebi kısarsan ve bu sırada vitrinin parlamasına fırsat verirsen, işte bu borulardaki tazyiği artıracaktır. hem kalite çıtası, hem de sözlüğe olan talep artacaktır. yani nedir bu sözlüğe "bim" muamelesi arkadaş? müşteriye göre raf mı dizilir? ayrıca bu; bugüne dek sempatiyle yaklaştığım zall' a, en net ve ciddi eleştirimdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar