bugün

o b e b

umut sarıkaya'nın bir karikatürünü akıllara getiren başlık. şöyle ki

karikatürde erkin koray'a benzeyen uzun ve beyaz saçlı bir adam ve bu adamın oğlu vardı. çocuk evde kendi kendine ders çalışıyordu. tabi çocuk dediğime bakmayın, büyük bayağı. neyse. adam da "ulan keşke erkin koray'a uyup çocuğmu okula göndermemezlik yapmasaydım. garibim 25 yaşına geldi hala obeb okekle uğraşıyor." gibisinden bir şey söylemişti.
© copyright 2005 - 2026