bugün

ece kscg

beni osmanlıcadan sogutan, midemi bulandıran zat-ı muhterem.
ya ben üniversitede 4 yıl osmanlıcayla ugrastım bu kadar tiksinmedim osmanlıcadan.
biri durdursun bu peeek saygıdeger(!) kopyala-yapıştır yazarını!

yok durmuyorsa bu engin(!) osmanlıca bilgisini göstermek için yeni bi' şey yapsın. mesela; ben kendisine nef'i'den bi' beyit yazayım o da çevirsin bize. sözlük bilgisini gördük bi' de çevirisini görelim bakalım!
© copyright 2005 - 2026