bugün

the descent

5+1 ses sisteminde izlenildiğinde çok daha ürkütücü olan, klostrofbisi olanların sıkıntı yaşayabileceği ve yaratıkların seslerini taklit edebildiğim korku-gerilim tarzı filmidir.
© copyright 2005 - 2026