bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- performans sanatçısı3
- karı hoplatmak3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sürekli esnemek2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sedat pekmez12
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- z kuşağının metal dinlememesi2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- red pill2
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- yazarlara gelen son mesaj4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- sofra adabı2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
saçlarımı kesme bitlerim kalsın , son sözlerimdi benim.
gidiyorum şimdi bir tarih bir yerlerinden kanamayacak başlayacak otuz yıl sonra. hücremde sadece onlar vardı, sevgili bitlerim. sessizliğimin tıkırtıları ne olur kalsın. insan olduğumu hissettiğim koca bir yıl onların sayesinde.
kaşınmanın içimdeki mücadeleden vazgeçmemi sağladı bir yıl.
ama neden ellerim arkadan bağlı, sürekli verdiğiniz ilaçlarla hep bir güzellik uykusu.
öpünce çokoprens olan kurbağa öözlemiyle, yanan.
içimde hep bir susamışım hissi. dudaklarım çatlak. gözlerim hep sabit tavanda.
zaman zaman gelip giden doktorlar neyi hatırlayıp , neyi hatırlamadığımı merak ediyorlar ardından.
babamın bir gün kardeşime su tabancası alıp, oğlum sen büyüdün anlarsın dediği günü anımsıyorum mesela, oysa 9 yaşındaydım. hatırlıyorum elbet ama çaktırmıyorum. gözler sabit tavanda, kafamda tatlı bir kaşınma.
verilen ilaçları içmek istemediğimde, yatağa zorla bağlayışlarınızı bileklerimdeki izlerden hatırlıyorum. yanımda ölen sevgilime benzer bir doktoru kurnazca yanıma gönderişinizi. onu hiç unutmuyorum.
şimdi bana elektirik vereceksin sanırım birazdan, adına tedavi diyeceksiniz sonra, modern tıbbın bir türlü aşamadığı nokta. bir yıldan sonra bugün saçlarımı kesmek isteyeceksiniz ama yalvarıyorum beyaz gömlekli iri vucutlu amca;
-saçlarımı kesme bitlerim kalsın
+arkadaşım ne biti, biz her gün yıkıyoruz seni, tertemizsin, gel hadi
-hayır , bitlerim var, o yüzden kaşınıyorum tatlı tatlı boyuna, dayanamazdım ki yoksa ardından
-hadi gel bakalım keselim saçlarını, tedavi uygulayacaklar sana zorluk çıkarma
-lanet olsun, inanmadığım tüm şeyler adına, o düğünden seken kurşun, elbisesi vardı sarı, neden kanadı sonra göğsünden aşağısı, lanet olsun, bitlerime dokunmaaaaaaaaaaaaa.
*arkadaşlar , üç numaralı odaya yardım gerekiyor, sanırım yeniden bağlayacağız.o kadar üzülüyorum ki bu gencecik çocuğa, allah şifa versin.
içime uzayan şeydin. kafamdan çıkaramayacakları.
gidiyorum şimdi bir tarih bir yerlerinden kanamayacak başlayacak otuz yıl sonra. hücremde sadece onlar vardı, sevgili bitlerim. sessizliğimin tıkırtıları ne olur kalsın. insan olduğumu hissettiğim koca bir yıl onların sayesinde.
kaşınmanın içimdeki mücadeleden vazgeçmemi sağladı bir yıl.
ama neden ellerim arkadan bağlı, sürekli verdiğiniz ilaçlarla hep bir güzellik uykusu.
öpünce çokoprens olan kurbağa öözlemiyle, yanan.
içimde hep bir susamışım hissi. dudaklarım çatlak. gözlerim hep sabit tavanda.
zaman zaman gelip giden doktorlar neyi hatırlayıp , neyi hatırlamadığımı merak ediyorlar ardından.
babamın bir gün kardeşime su tabancası alıp, oğlum sen büyüdün anlarsın dediği günü anımsıyorum mesela, oysa 9 yaşındaydım. hatırlıyorum elbet ama çaktırmıyorum. gözler sabit tavanda, kafamda tatlı bir kaşınma.
verilen ilaçları içmek istemediğimde, yatağa zorla bağlayışlarınızı bileklerimdeki izlerden hatırlıyorum. yanımda ölen sevgilime benzer bir doktoru kurnazca yanıma gönderişinizi. onu hiç unutmuyorum.
şimdi bana elektirik vereceksin sanırım birazdan, adına tedavi diyeceksiniz sonra, modern tıbbın bir türlü aşamadığı nokta. bir yıldan sonra bugün saçlarımı kesmek isteyeceksiniz ama yalvarıyorum beyaz gömlekli iri vucutlu amca;
-saçlarımı kesme bitlerim kalsın
+arkadaşım ne biti, biz her gün yıkıyoruz seni, tertemizsin, gel hadi
-hayır , bitlerim var, o yüzden kaşınıyorum tatlı tatlı boyuna, dayanamazdım ki yoksa ardından
-hadi gel bakalım keselim saçlarını, tedavi uygulayacaklar sana zorluk çıkarma
-lanet olsun, inanmadığım tüm şeyler adına, o düğünden seken kurşun, elbisesi vardı sarı, neden kanadı sonra göğsünden aşağısı, lanet olsun, bitlerime dokunmaaaaaaaaaaaaa.
*arkadaşlar , üç numaralı odaya yardım gerekiyor, sanırım yeniden bağlayacağız.o kadar üzülüyorum ki bu gencecik çocuğa, allah şifa versin.
içime uzayan şeydin. kafamdan çıkaramayacakları.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar