bugün

okula eşofmanla gitmek

Son dönemde çok sık rastladığım bir durum. Yazın mini etek, kışın eşofman, ben memnunum.

ayrıca, %80'inin eşofmanla derse girdiği bir okulda kot pantolonla okula gitmek ayrıcalıktır.
© copyright 2005 - 2026