nokia 5610

1 senedir kullandığım telefon maşallahı var.O zamanlar 3g bilmezdik 3g çıktı onada uyum gösterdi.Tasarımıda ayrı güzel özellikle mavi-siyah olanı severek kullanıyoruz.
© copyright 2005 - 2026