bugün

cenaze

siyahtır.. kişinin kendisininkine katılması mümkün değildir.. zira o katılmak değil, orada olmaktır.. maalesef.. yine de keşke görebilsek bir şekilde kendimizinkini de.. bir şekilde..
© copyright 2005 - 2026