bugün

samsunlee

sözlüğe bir nevi argo-küfür serbestisi yüzünden aşık olmuş yeni yetmedir. tanırım kendisini sanki.

edit: ne tanıması lan birlikte fişeklemeye mektebe gitmişliğimiz bile var mına koyim. yani sırf benden alt nesil diye böyle bir sınır çizmek zorunda hissetmek ne kadar gıcık bir şeymiş lan.
neyse lan uzatmıyayım.
© copyright 2005 - 2026