bugün

besh o drom

balımı seveyim, vezsprem sokak müzik festivalinde darbukamla kendilerine eşlik etme şerefine nail olduğum gruptur. çalarken çoşarlar, keman çalan elaman teli falan koparttı ama gene de devam etti.

(bkz: zene utca)
© copyright 2005 - 2026