bugün
- kemalist dünya3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- allah4
- kemalistler8
- arda güler2
- aşure3
- en son ne aldınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınların yanlış yapması3
akp'nin dekokrasi zihniyetiyle önümüzdeki yıllarda olabileceklerdir.
konuyla ilgi bazı öngörüler;
- akp kafasına göre ileride hukuk diye birşey kalmayacak, çoğunluk (yani akp lordları) ne isterse o olacak.
- dolayısıyla hakim, savcı, avukat gibi idari personele ihtiyaç olmayacak ve adliye binaları kuran kurslarına tahsis edilecek (halkımız ööle istiyo denilecek..)
- türkiye'de yaşayan herkes kargaşa çıkmasın diye dini inancını veya inançsızlığını gösteren semboller takmak zorunda bırakılacak. halkımız kimin kim olduğunu bilmek istiyor, toplumumuz bu belirsizlikten rahatsız oluyor, ayrıca burası özgür bir demokraaasi herkes kim olduğunu açıkça beyan edebilmeli canııııım!! denilecek.
- bu tür sembolleri takmayan ve kendini saklamaya çalışan dinsiz ajanlardan halkımızın çoğunluğu rahatsız olacak ve yine halkımızın çoğunluğunun isteği üzerine bunlar hizaya getirilecek.. (demokraaasi var, halkımız ööle istiyo..)
-halkımızın ahlakını korumak amacıyla her işyerinde de aynı semboller olcak ki halkımız özgür iradesiyle alışveriş özgürlüğünü kullansın canııım!!
not: bu yazılanları şaka olarak algılayanlar varsa, çok değil 5-6 sene sonra yüzleşmek için ben yine burada olacağım.
edit: hala uyuyanlar, türkiye'nin son 7 yıldaki değişimini ve 1936-1939 arası hitler almanya'sını iyice bir incelesinler. bu da yetmezse, 1979 iran devrimine en çok destek veren zümrenin iran'daki sosyalistler ve komünistler olduğunu ve devrimden sonra ilk onların kökünün kazındığını da unutmasınlar. tarih, masal değildir; ders almasını bilene.. *
konuyla ilgi bazı öngörüler;
- akp kafasına göre ileride hukuk diye birşey kalmayacak, çoğunluk (yani akp lordları) ne isterse o olacak.
- dolayısıyla hakim, savcı, avukat gibi idari personele ihtiyaç olmayacak ve adliye binaları kuran kurslarına tahsis edilecek (halkımız ööle istiyo denilecek..)
- türkiye'de yaşayan herkes kargaşa çıkmasın diye dini inancını veya inançsızlığını gösteren semboller takmak zorunda bırakılacak. halkımız kimin kim olduğunu bilmek istiyor, toplumumuz bu belirsizlikten rahatsız oluyor, ayrıca burası özgür bir demokraaasi herkes kim olduğunu açıkça beyan edebilmeli canııııım!! denilecek.
- bu tür sembolleri takmayan ve kendini saklamaya çalışan dinsiz ajanlardan halkımızın çoğunluğu rahatsız olacak ve yine halkımızın çoğunluğunun isteği üzerine bunlar hizaya getirilecek.. (demokraaasi var, halkımız ööle istiyo..)
-halkımızın ahlakını korumak amacıyla her işyerinde de aynı semboller olcak ki halkımız özgür iradesiyle alışveriş özgürlüğünü kullansın canııım!!
not: bu yazılanları şaka olarak algılayanlar varsa, çok değil 5-6 sene sonra yüzleşmek için ben yine burada olacağım.
edit: hala uyuyanlar, türkiye'nin son 7 yıldaki değişimini ve 1936-1939 arası hitler almanya'sını iyice bir incelesinler. bu da yetmezse, 1979 iran devrimine en çok destek veren zümrenin iran'daki sosyalistler ve komünistler olduğunu ve devrimden sonra ilk onların kökünün kazındığını da unutmasınlar. tarih, masal değildir; ders almasını bilene.. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar