bugün
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- cezayir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- çekya3
- ona bir şey söyle10
- arnavutluk2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- avustralya2
- kolu kıllı kız3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- türk moğol kardeştir3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kemal kılıçdaroğlu18
- iveco daily3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- ahududu2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- anın görüntüsü18
dünün beğenilen entry'lerinde cirit atarken fatal/#5309645nolu entry'sini gördüm. gayet saygılı ve seviyeli bir üslupla, fatal'ın 6. nesil hakkında söylediklerine cevap vermiş. diğer entry'lerini okumak için yazar bilgilerine baktığımda ise çaylak yapıldığını gördüm.
daha önce defalarca söyledim; yazarların çaylak veya silik yapılma nedenleri mutlaka sözlükte açıklanmalı. karma grafiği, sözlükpad, özelleştir gibi siktiri boktan butonlar yerine, çaylaklık ve silikle ilgili bir buton konması çok zor olmasa gerek.
madem böyle bir butona gerek duymadılar, bizede rolfes'in çaylak yapılmasıyla ilgili komplo teorileri üretmek düşer.
1- elleme eski neslime koyarım götüne götüne teorisi: ilk akla gelen bu oluyor. adam, 6. nesille ilgili bir genelleme yapan, sözlüğümüzün mihenk taşlarından fatal'a cevap vermiş. daha önce de dediğim gibi entry gayet saygılı ve seviyeli. kesinlikle hakeret ve küfür içermiyor. hakaret içeren bir yazı için fatal'ın 6. nesil ile ilgili entry'sine bakabilirsiniz. işte tam da burada devreye lobi faliyetleri giriyor. gammazlarla oluşturulan kanka dayanışması, moderatörlerle enseye şaplak, göte parmak ilişkisi... eee sonuçta ne oluyor? rolfes çaylak olurken, elit yazar göbeğini kaşıyor.
2- moderatörüm mod'um, amınıza korum teorisi: bu teori için açıklama yapmaya gerek yok. açıklamaya yapmaya kalkarsak konuyu moderasyonun adalet ve iktidar anlayışına kadar indirgememiz gerekir ki, bunun da kökü taaa ilkel komünal topluma kadar gider. hadi abartmayayım, ilkel komünal topluma kadar inmese bile orta çağ karanlığından ileri gidemez. aaaa yeni çağı görürse göt olayım e mi!
3- ha rolfes, ha rufles ikisi de aynı bok. ben panço'cuyum lan teorisi: akla en yatkın olan çaylaklık teorisi. hatta kesin bu. bak rolfes; nickini panço yaparak sözlüğe geri dön, sonra da git bütün birinci, ikinci nesillerin götünü parmakla. bırak çaylaklığı, karma puanına +300 eklenmezse gel beni mik.
baii.
daha önce defalarca söyledim; yazarların çaylak veya silik yapılma nedenleri mutlaka sözlükte açıklanmalı. karma grafiği, sözlükpad, özelleştir gibi siktiri boktan butonlar yerine, çaylaklık ve silikle ilgili bir buton konması çok zor olmasa gerek.
madem böyle bir butona gerek duymadılar, bizede rolfes'in çaylak yapılmasıyla ilgili komplo teorileri üretmek düşer.
1- elleme eski neslime koyarım götüne götüne teorisi: ilk akla gelen bu oluyor. adam, 6. nesille ilgili bir genelleme yapan, sözlüğümüzün mihenk taşlarından fatal'a cevap vermiş. daha önce de dediğim gibi entry gayet saygılı ve seviyeli. kesinlikle hakeret ve küfür içermiyor. hakaret içeren bir yazı için fatal'ın 6. nesil ile ilgili entry'sine bakabilirsiniz. işte tam da burada devreye lobi faliyetleri giriyor. gammazlarla oluşturulan kanka dayanışması, moderatörlerle enseye şaplak, göte parmak ilişkisi... eee sonuçta ne oluyor? rolfes çaylak olurken, elit yazar göbeğini kaşıyor.
2- moderatörüm mod'um, amınıza korum teorisi: bu teori için açıklama yapmaya gerek yok. açıklamaya yapmaya kalkarsak konuyu moderasyonun adalet ve iktidar anlayışına kadar indirgememiz gerekir ki, bunun da kökü taaa ilkel komünal topluma kadar gider. hadi abartmayayım, ilkel komünal topluma kadar inmese bile orta çağ karanlığından ileri gidemez. aaaa yeni çağı görürse göt olayım e mi!
3- ha rolfes, ha rufles ikisi de aynı bok. ben panço'cuyum lan teorisi: akla en yatkın olan çaylaklık teorisi. hatta kesin bu. bak rolfes; nickini panço yaparak sözlüğe geri dön, sonra da git bütün birinci, ikinci nesillerin götünü parmakla. bırak çaylaklığı, karma puanına +300 eklenmezse gel beni mik.
baii.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar