the offspring

hala nasıl olup da "pay the man" diye bir şarkı yaptığını anlamadığım grup. ya bunun gibi işler yapsalardı ve punkın tool'u olsalardı ya da yapmasalardı bunu ve vasat bir punk grubu olarak kalsalardı. ama bu arada bırakış? niye ulan niye?!

bi de bunu yapan bunu da yaptı: (bkz: dirty magic), (bkz: blackball)
© copyright 2005 - 2026