evde mum bulundurmak

bu iş de zaruriyetini yitirdi gibi. eskiden evlerde hep mum bulunurdu elektrik kesintilerine karşı. şimdilerde elektrik çok nadir kesiliyor, onda da evde pilli ışıldakla vs çözülüyor o işler. eskiden ne güzelmiş, mum yakıp, uyuya kalır, evlerimizi yakarmışız. şimdi hiç heyecanı kalmadı hayatın.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026