ismek

acayip güzel bir şey.

ben de burda, almanya'da, avrupa birliği destekli medya tasarım (grafikerlik, mizanpajlık) kursuna gittim 3 ay, grubun en iyi olmuştum.
© copyright 2005 - 2026