bugün

çerofobi

Çok fazla mutlu olunca kötü bir şey yaşayacağımı düşünüyorum bende. Çocukluktan kalma bir şey ne zaman çok gülsem, eğlensem arkasından çok ağlardım. Şimdi de aynı fobim devam ediyor. Mutlu olmaya korkuyorum.
© copyright 2005 - 2026